16 Eylül 2013 Pazartesi

Doğum kilolarım ve salı pazarım





Bu yazıyı 14.07.2011'de yazmısım. Bende durum aynı:)
 yeni bir yazı yazmaya gerek yok:)
Sadece artık salı pazarına cook uzak oturuyorum, 
yakın otursam da 2 cocukla en son gideceğim yer bir 'pazar' sanırım-)


Doğum kilosu dediğime de bakmayın:) 
doğum yapalı 1,5 sene oldu ama adı öyle kaldı..
–aa yok siz balık etlisiniz! (derler bana genelde)
-ay aslında ben cok zayıftım!! Ama dogum kilolarımı henüz (?)  ve re  me dim! 
Demekten dilimde tüy bitti.

Ya salak mısın? 
HE de geç. Nedir bu dogum kiloları masalı?

Ben bir külkedisiydim aslında.. 
Gecenin bi yarısı böyle zayıf uzun boylu bi peri geldi , du sana şahane bi abiye vereyim de REYNA’ya git dilediğince dans et dedi ama gece 2:00’yi de geçirme! 
(29 yasında oldugumdan bana 2'ye kadar izin var şekerim)
Ee tabi trafik falan derken geçirdim saati.. Sabah bi uyandım bu haldeyim! Tam 2 beden büyümüşüm!
…….desem, daha inandırıcı olur:D

Neyse.. bugun karar verdim kilolarımla barışıyorum:) Heheyt! Ya şaka bir yana bakıyorum kilolu insanlara, kilosuna göre gayet güzel tercihler yapıp, şık giyinebiliyor ve çok da güzel görünüyorlar. Benim gibi de fazlalıklarımın hangisini saklasam da öyle yürüsem derdinde değiller.
Eee ben de madem veremiyorum, bari barışayım dedim. 

Dukan diyeti de açmadı beni zaten. İlk 5 gün sadece protein yenecekmiş falan filan.. iyi de güzel kardeşim ben hala emziriyorum!? Yeşillik yemessem nasıl süt yapacak bu haleti ruhiyem?
2 kg verdim dukan diyetiyle bundan 1-2 ay önce amma velakin, oğlumun alerjileri dolayısıyla yoğun kusma ve ishalleri, bakıcı bulup bulamama sorunlarım, bulup da depresyona kabulümü isteyişim, girdim giremedim, ucundan döndüm, ah koca(cım) bana nasıl ülker sütlü cikolata almadan gelirsiiin?? isyanlarım falan filan derken… verdiğim o minicik kilolarımı da geri aldım:)
napıyım canım? Zaten alısveriş hiç zevk vermiyorken bana.. kilo alışverişleriyle alışverişkolik bünyemi de besliyorum bir yandan.

Zaten Salı pazarı müdavimi oldum bu günlerde, her bişeyimi ordan alıyorum. Aman cok ucuz! Ucuz da cebindeki son kuruşa kadar harcar mı insan yahu? :) pek de güzel harcıyorum. En son cüzdanımın tüm gözlerini yoklarken buluyorum kendimi.. ee burada bi 20 TL daha vardı?? Ne 20 si?? Ekmek parası kalmıyor, eve gelince marketten ayrıca istiyorum, kumbara fonundan:)


Allah Kadınları yaratırken –birinin bu arz-talep dengesini dengede tutması  lazım diye düşünmüş:) dur ben öyle AÇ bir şey yaratayım ki insanlar yüzyıllarca üretsinler, yaratsınlar ama yine de yetmesin bunlara!! 

Valla üretim hatası vesselam ne diyim? :D
Gel beynine bir çip takalım da sen sadece bilimsel deney yap dediler de 
BEN Mİ İSTEMEDİM?


annok

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sosyal medyada var olmanın dayanılmaz ağırlığı

Pek çoğumuz için sosyal medyaya giriş, şüphesiz Facebook’la başlamıştır. Sadece tanıdığımız insanlarla arkadaş olmaktan ibaret olan, da...