11 Eylül 2013 Çarşamba

EFE hangi oyuncaklarla oynamalı-2


İLGİLİ YAZILAR:

OYUNCAK SEÇİMİ

EFE HANGİ OYUNCAKLARLA OYNAMALI-1
CEMRE HANGİ OYUNCAKLARLA OYNAMALI-2
http://annokveminnoklari.blogspot.com/2013/08/cemre-hangi-oyuncaklarla-oynamal-1.html




2.AY

Geçen sayıda :) 1'de yazdıgım oyuncaklara devam edecek Efe. Eklenen ve yine ortadan kalkan oyuncaklar var bunlara ek olarak:) Asagıya detaylıca yazdım.

Biz 10 gündür seyahatteydik, önceki sayıdan (artık bu yazı dizisi oldu ya:)) hala oynayamadıklarımız var.

3'lü ve 4'lü aslan ve timsahlı puzzle'ımızı seyahate götürmüştük (resmini koymustum önceki yazıda), iyi ki götürmüşüm, onunla orada oynadık  (hayret!:).

Önceki seyahatlerimden tecrübe edindiğim üzere; artık seyahate nerdeyse hiç oyuncak götürmüyorum. Yanımıza 2 ansiklopedik kitap (biri Cemre'nin), 2 küçük araba (ki onu da Efe kendisi secti) ve bahsettiğim puzzle'ı aldık. Eve bir canta dolusu oyuncakla döndüğümüzden bahsetmeyeyim en iyisimi:( herkes bir şeyler aldı her gittiğimiz yerde. Napalım yükledik getirdik eve yine. Eve dolap yaptırmaya baslasam iyi olacak.

Geçen aykilerle birlikte şu an oynayacagı oyuncakları listelersek:
(Bunu evin bir yerine asacagım artık. Aklıma gelmiyor şimdi ne oynatsam  Efe'ye diye:))

(Not 1: Resim koymadıklarım gecen sayıda yazdıklarım)


İşte liste:
1.3 veya 4 parçalı ahsap puzzle
2.Şekil kutusu (9lu)
3.Kitaplar (ansiklopedik kitaplara devam). Ek olarak Atakan serisi (Kızlar için Cemile serisi). Bizde kuzenden gelen Cemile'ler vardı, cok seviyor Efe bunları.

KAKNÜS YAYINLARI

4.Legolar
5.Doktor setimiz (zaten vardı dısarda kalsı  kaldırmayın dedi uzmanımız)
6.Hayvanlar (hala ciftlik hayvanlarına devam ediyoruz biz)
7.Fıçı oyunu. Ben bunun küplü olanını Cemre'ye almıstım. Meger hala Efe'nin oynaması gereken bir oyuncakmıs. Üzerlerinde yazan ay ibaresine aldanmamak lazım!
8.Karalama (Resim yapma) 
9.Bowling (küçük su siselerine yarıya kadar su doldur. Büyük bir topla devirsin. Kac tane devirdiğini sayarak oyun daha da eglenceli hala getirilebilir).
10.Tencere, tava oyuncaklarını kaldır X (ERKEKLER MUTFAK ESYALARI, EVCİLİK VS OYUNLARLA MAX  2,5 YASINA KADAR OYNAMALIYMIS! Duyuurulur...)
11.Müzik aletlerinin çoğunu  kaldır X. (tef, davul, marakas vs vardı bizde, hiç oynamadıgı). Ksilifon veya melodika veya saksafon şu dönem ilgisini ceken müzik aletleriymiş. 


12.Ahsap puzzle'ları kaldırX Bizde şu tarz puzzle'lar vardı; (bunları kaldırdık)

13.Ayıcık puzzle devam. Mümkünse bunun 4'lüsünü alın demişti uzman. 4 kişilik aile olanını. Ama bulamadım  ne yazık ki:(

14.Biz tesadüfen ahsap boncuklar diye bir oyuncak almıstık, Efe buna bayıldı. Bu da kalsın dedi uzmanımız.
15.Mozaiks (çiviler yada düğmeler) devam.
16.Parça bütün ahşapları (almam lazım hala alamadım:(). Ücgen, kare, daire hepsi olsun dedi uzmanımız.



17.Kutu oyunları alınacak. 


18.Tombala. Bildiğimiz tombala degil elbet:) Uzmanımız ödünç verdi bunu da bize. 3 adet kart var, kartlarda resimler var (canta, dolap vs), bu resimlerin bir de arkasının resmi var,  Küçük küçük kartlar bunlar da. Bu küçük kartları bir bez torbaya dolduruyoruz. Efe torbadan cıkan küçük kartları dogru yerlere koyuyor. Ve cok egleniyor:)

19.Abaküs. Ama bu sekilde olanı. Hatta bunun 40'lısı varmıs, o daha iyiymiş (40 boncuklu).

20.Bu puzzle'ı da alabilirsiniz dedi.

21. Bu trenin daha komplike olanları, daha cok parcalıları varmıs. Henüz bakmadım ben de. Ama buna bile bayılır Efe.

Not: Ben gittiğim magazadan kitapcık aldım (yelken oyuncaktan), uzman geldiğinde kitapcık üzerinden gösterdi ve ben işaretler koydum. Sanki kadın oyuncakcıyla anlasmıs gibi olmasın:)


Şimdi oyuncakların alınabileceği yerleri yazıyorum:
(Ben yelken oyuncak'tan (modoko) aldım ahsap oyuncakların hepsini, eksiklerimi internetten sipariş vereceğim. )

-Edu toys
-Ca-ka toys
-Polat yayıncılık
-orchard toys


Herkese çocuklarıyla birlikte 
eğlenceli zamanlar:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sosyal medyada var olmanın dayanılmaz ağırlığı

Pek çoğumuz için sosyal medyaya giriş, şüphesiz Facebook’la başlamıştır. Sadece tanıdığımız insanlarla arkadaş olmaktan ibaret olan, da...