25 Ağustos 2013 Pazar

EFE hangi oyuncaklarla oynamalı-1

Efe'nin bu dönemde oynaması gereken oyuncaklar, belki daha da ilerisini oynamalı ama biz bazı oyuncakları daha önce hiç oynamadıgımız için baştan başladık:)


1. Bu yastaki bir cocuk (birbirine gecmeli, bildiğimiz puzzle'lardan) yapabiliyor olmalı. Belki 8'li 10'lusunu ama puzzle önemli bir aktivite.

20'li veya daha fazla sayılı puzzle'larımız var ama Efe hiç sevmedi baştan beri, biz de diretmedik.

Yapmamız gereken: Önce tekli sonra ikili puzzle'lardan baslamalıymısız. Tekli puzzle ne ya? dedim önce kendi kendime. Sonra gördüm evet varmış.
(NOT: gecenlerde Efe'nin neden puzzle sevmedigini buldum! biz her seyi yerde, halı üzerinde oynuyoruz. Puzzle'lar da halıda durmuyor tabi. Çocuk da daha bsy anlamadan sinirlenip bozuyordu. Benim jeton yeni düğtü:( )



2. Geometrik puzzle yapmalıymış. 
3.Ansiklopedik kitaplara devam etsin (Efe zaten cok severdi ama ben artık yasının gectigini düşünüyorsum oysa ki). Bizdeki bu mesela. Her baktıgında yeni seyler ögrenir diyor uzman.



4.Karalama (resim yapma). 
NOT: birlikte resim yaparken, onun becerebildiği kadar siz de resim yapın dedi uzman. Yani o bir cizik atabiliyoken sadece, siz evler arabalar yapmayın:) sadece onun 1 tık üstüne cıkın o kadar.

Mesela son yaptıgım resim bu, aslında cook daha güzel seyler yapabiliyorum ama pedagog beni durdurdu hahah:)
5. Hayvanlarla oynama: Ama peluş hayvanlar değil, plastik olanlardan.  Hayvanları besleyin, gezdirin, gezmeye cıkarın, birbirlerine misafirliğe gitsinler vs vs oyun kurun dedi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sosyal medyada var olmanın dayanılmaz ağırlığı

Pek çoğumuz için sosyal medyaya giriş, şüphesiz Facebook’la başlamıştır. Sadece tanıdığımız insanlarla arkadaş olmaktan ibaret olan, da...