23 Nisan 2012 Pazartesi

Annok kimdir

1977 Şubat: Anne ve babam evlenmişler. Yer: Kilis
1980 Nisan: Yaşasın bir ablam oldu! pardon ben daha doğmamışım:(
1982 Şubat: Doğdum! :) İyi bi halt yemiş annemler demek ki..
1984 Temmuz: Bir erkek kardeşim oldu. Sırf oğlum ona benzesin diye doğdu sanırım:)
1989 Eylül: İlkokula başladım. Eğitim o zaman da şarttı.

2000 Eylül: Üniversiteyi kazandım. O dönemde milli piyangodan ikramiye kazanmak gibi bir şeydi. Çok kıymetliydi çok. Hem de 4 yıllık! vauuw:)
2004 Eylül: Üniversite hayatım bitti. Poff... Keşke hiç bitmeseydi dedim de ne oldu (bknz. 2008 haziran)
2005 Kasım: İlk işime girdim! hayırlı olsun:) Borsacı olacaktım güya:)

2007 Ocak: İstanbul'a taşındım. Bu trafik de neyin nesi aa dostlar?
2008 Şubat: Evlendiiim!  Gelinlik giymek ne müthiş bir şeydi. Bir daha giyemiyor muyuz?
2008 Haziran: Duramadım master'a başladım..
2009 Nisan: Dünyalar tatlısı bir bebişim olacağını öğrendim! Üniversite tozu da yuttu miniğim, daha anne karnındayken:)
2009 Haziran: Her güzel şey gibi master da bitti ama artık hamileyim zaten master bitsindi!
2009 Temmuz: Başlarım böyle işe! dedim ve işten ayrıldım:) (hayatımdaki en doğru kararlardan biri)
2010 Ocak: Oğlum doğduee bu muhteşem hamileliğin de bir sonu olmalıydı:D

2011 Ocak: Oğlum taam 1 yaşında! ah yürüdü yürümedi ama babası 1 yaşında yürümüştü? :)))
2012 Ocak: Efe büyüyor artık 2 yaşında:) oh my god.. bu 'terrible two' da neyin nesi?!
2012 Mart: Teyze oldum! Miniş yeğenim aynı bana benziyor (bknz. yukarıdaki resmim). Allah ablama güç versin ne diyim.
2012 Mayıs: Neee hamile miyim? Bi daha?:) Hem de 2 aylık. Pess
2012 Kasım: Amanın bu pembiş benim kızım mı? Allahım sana şükürler olsun.
2013 Aralık: 3.bebişim (korkmayın hemen!), www.lulutata.com doğdu:)
...- Devam: Hani cv'lerde yazarlar ya 'DEVAM', aynından. 

Allah sağlık versin oğluma (Efe'me), bebeğime (Cemre'me), eşime (Eren'ime); aileme. Amin. 

annok

Not: Neden 'annok'? Anasayfada yazıyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sosyal medyada var olmanın dayanılmaz ağırlığı

Pek çoğumuz için sosyal medyaya giriş, şüphesiz Facebook’la başlamıştır. Sadece tanıdığımız insanlarla arkadaş olmaktan ibaret olan, da...