29 Mayıs 2012 Salı

Kız mı erkek mi? :)



İlk hamileliğimde mide bulantım sadece 1-2 hafta kadar sürmüştü. Et, sebze, meyve, süt, yoğurt, peynir istediğim kadar yiyebilmiştim. Günde 300-400ml süt içerdim sadece! Yediğim yoğurt, peynir de cabası.. 16.haftada öğrendim ki bir oğlum olacaktıJ yüzüme de bir ışık gelmişti söylediklerine göre:P parıl parıl parlıyordum hahaha. Tabi son 1 ayda Bülent Ersoy’a benzememi saymazsanız (boy-pos açısından:))...

(39+4) haftada  doğurdum oğlumu, normal doğumla (şimdilerde çok popüler ya normal-sezeryan doğum tartışması). 9 ay 7 gün demekti buJ ve ilk 8 ay sadece 12 kg almama rağmen, son 1 ayda 12 kg daha alarak bir rekora imza atmıştım:=)

Vesselam kilolarımı vermek o kadar uzun ve zorlu bir süreçti ki. Oğlum 2 yaşına geldiğinde, diyetisyen eşliğinde kalan son 5 kg’ımı da vererek normale dönebilmiştim ancak. Oğlumu 27 ay emzirdim. Emzirdikçe de iştahım açılıyordu tabi, kilo veremiyordum.

Neyse şu an (15+7) hamileyim yineJ ve 7.haftadan beri inanılmaz bir şekilde kokuya karşı hassasiyet, iştahsızlık sorunu yaşıyorumL canım bırakın yemek yapmayı ve yemeyi.. mutfağa bile girmek istemiyorJ bazı yemeklerin adını bile duymaya tahammülüm yok. Etrafımdaki herkes o zaman kesin kız! diyorJ Bu pazartesi (dündü) belli olacak bu kadar farklı hamilelik sürecinin, bize doğru ipucu verip vermediğiJ içimden %90 kızım olacak gibi geçse de, oğlum olursa da çook sevineceğim elbetJ

Önemli olan oğlumun bir kardeşi olsun, diğerinin de bir abisi tabi. Kardeşlik başka bir duygu. Bir ablam ve bir erkek kardeşim var. Anne-babadan, arkadaştan-dosttan çok daha öteler benim için.
Neyse gelelim sadede; daha önce yazmıştım bu yazıyı şimdi kız-oğlan sonucuyla bağlıyor ve yayınlıyorum:

Hoş geliyor minicik kuzucum Cemre'mJ

Demek ki tüm emareler doğruymuş=) 
Hissiyatıma da sağlık ayrıcaJ


(bu da kürtaj tartışmalarına cevaben gelsin:P)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sosyal medyada var olmanın dayanılmaz ağırlığı

Pek çoğumuz için sosyal medyaya giriş, şüphesiz Facebook’la başlamıştır. Sadece tanıdığımız insanlarla arkadaş olmaktan ibaret olan, da...