18 Mayıs 2012 Cuma

Taşındım !


Başka bir blog sayfam vardı. Aylık 15,99 usd de para ödüyordum salak gibi:)
Sonra baktım ekstra bir özelliği de yok. Kapattım ve buraya taşındım:)

Önceki yazılarım da çocugum gibiydi. Aldım onları buraya.

oğlumu minnok diye seviyorum. minicik oldugu için ona öyle sesleniyorum kendimce:) oğlum bu durumla dalga geçerek bana annok demeye başladı:) anne'den türetti.
Eee çıktı ortaya annok ve minnok hikayeleri:)

Bir yandan 14+3 haftalık hamileyim. (Henüz cinsiyetini bilmiyorum, haftaya ögreneceğim).
Minnok birken olacak 2:) inşallah sağlıkla:)

Bi özet geçmek gerekirse;

Oğlum 28 aylık şu an. 2,5 yaşında bile değil henüz. Efe -)

Benim homeoffice hayatım devam ediyor. Hem de sayıca artarak. Hatta 3 ayrı işi homeoffice yaparak rekora koşuyorum. Aile bütçesine katkıda bulunmaya çalışıyorum kendimce. Hem de paslanmıyorum işte..  Bin parçaya bölündüm desem yeridir. Kafam allak bullak oluyor bazen o ayrı=)

Tatlı bir babamız var, ikinci cocugu illa 'kız' isteyen:) (oğlum pek babaya pas vermiyor da..) Kendi varoluşunda babanın da bir katkısı oldugunu anlayana kadar bu böyle devam edecek sanırım:D

tek derdi oğlu, eşi ve evdeki huzuru olan, oğlunu (çocuklarını) iyi yetiştirmeye çalışan, bazen yorgun bir 'annok'um işte:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sosyal medyada var olmanın dayanılmaz ağırlığı

Pek çoğumuz için sosyal medyaya giriş, şüphesiz Facebook’la başlamıştır. Sadece tanıdığımız insanlarla arkadaş olmaktan ibaret olan, da...