15 Şubat 2013 Cuma

Babamın şiirleri


Tozlu raflardan indirdim demek isterdim amma
yıllardır bir poşetin içinde bekliyordu babamın şiirleri :)

Her sene ‘bunları kitap haline getireceğim’ derim derim de
hamileliklerimden ve doğumlarımdan fırsat olmaz:P

Şimdi zaten evden dışarı çıkamıyorum 2 cocukla:D 
yani çıkmamayı tercih ediyorum. 
Bari vakir buldukça word’e yazayım şiirleri ve
basım için hazırlıklarımı yapayım dedim.

Gecen sene anneler gününde eşimden, bizim çocukluğumuza ait 
eski videolarımızı DVD yapmasını rica etmiştim. 
Aldıgım en güzel hediyeydi buJ 

Tekrar babamı izlemek. 
Hep yüzünü unutacağımdan korkuyordum ki nerdeyse unutmuştum da, 
video sayesinde tekrar hatırladım. 

12 sene olmuş dile kolay.

NOT: Kitap basımı için ne yapmak lazım, öğrendikçe yazacağım. 

Hani kitap basmak isteyen olursa diye:D



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sosyal medyada var olmanın dayanılmaz ağırlığı

Pek çoğumuz için sosyal medyaya giriş, şüphesiz Facebook’la başlamıştır. Sadece tanıdığımız insanlarla arkadaş olmaktan ibaret olan, da...