8 Şubat 2013 Cuma

Hoşgeldin pamuğum


Evet evet.. doğdu pamuk kızım:)
İkinci bir çocuğu nasıl ilki kadar seveceğim acaba diye düşündüm tüm hamileliğim boyunca. Yani elbet sevecektim ama nasıl olacaktı çok merak ediyordum.

Öyle de bir oldu ki.
Sevesim, öpesim, yiyesim geliyor bu mıncırığı!
Torun gibi. Baldan tatlı. Özlemişiz bebeği yahu!

Ha gel gör ki yorgunluktan sü rü nü yooo ruum!
her kasım, her eklemim bırakın ağrımayı ağlıyor!:)

Amma velakin. Bir tane daha bile yaparım hele şunu bir atlatayım:P

Üstüne Cemre daha 1 aylıkken bakıcım da kactı:)
Güleyim mi aglıyayım mı? neremle aglıyayım, afedersiniz, bilemediğim günler yaşadım=)

Kızım şu an 3 aylık, çok daha iyiyiz.
Hala uykusuzuz ama emzirdiğim sürece buna yapacak birşey yok.

Vesselam uzunca bir aradan sonra...............

döndüm.


 Not:
Ayrıca tekrar yazmama vesile olan sevgili Zeynep ablacıgıma
ve Diloşuma cok tesekkürler! :)

2 yorum:

  1. Ozlemcim bir parcacik vesile olabilmissem ne mutlu bana. bu vesile ile minnoklarini opuyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oldun valla. bak hızımı alamadım uzunca bir yazı daha yazdım=) annok

      Sil

Sosyal medyada var olmanın dayanılmaz ağırlığı

Pek çoğumuz için sosyal medyaya giriş, şüphesiz Facebook’la başlamıştır. Sadece tanıdığımız insanlarla arkadaş olmaktan ibaret olan, da...