3 Mayıs 2013 Cuma

Yine yeni yeniden kreşe başladik:)



1 ayın ardından tekrar başladık kreşimize. Her gun sordu zaten Efe; -anne okula mi gidiyoruz? diyerekten, her ayakkabisini giydiginde:)

Ve muthis olan şey de; Efe'yi okula birakiyorum ve 2 saat sonra almaya gidiyorum! O sirada eve dönüp Cemre'yi emziriyorum, markete gidiyorum, banka vs islerimi hallediyorum:)

Simdi sirada, okulun içine girmeden dişarıdan vedalaşma var:) el sallayip -bye byee diyecegim kuzuma, şaka gibi geliyor vallahi!:) ama ,lk günler şu aşamaya gelebilmemiz bile hayal gibi geliyordu:)

Sonra yarim gune gececegiz. Sabah 9, öğlen 1. Sonra belki servise başlariz. Her şey yavaş yavaş.. Allahtan acelemiz yok. Efe alıştıkça bir üst aşamaya geçiyoruz. Bu arada her geçen gün ne kadar doğru bir okul seçtiğimizi görerek kendimi takdir ediyorum:)

Bu arada Cemre 6 aylik oldu, ek gidaya baslayacak. Her sey daha da kolay olacak:)

Gittikce ozgurlesiyoruuuuum...  bir de tam zamanli işe dönsem muhteşem olacak!

Bir yandan da KOSGEB'i araştırmaya başladım. Bir iş fikrim var, ne şartlarda destek sağlıyorlar araştıracağım. Öğrendikçe yazarım.

Efe '-anne okul tatil.. tatil: ditmiyoyuz demektiy:)' diyor.

Vesselam...

Bugun cumartesi. Tatil! Hekese iyi haftasonlariiii..

Annok




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sosyal medyada var olmanın dayanılmaz ağırlığı

Pek çoğumuz için sosyal medyaya giriş, şüphesiz Facebook’la başlamıştır. Sadece tanıdığımız insanlarla arkadaş olmaktan ibaret olan, da...