10 Mayıs 2013 Cuma

Ozgur kalmis ofke ve 'Coming Soon'



Ozgur biraktim bugun ofkemi, gitsin baskasinin ofkesi olsun diye:)

Kosturmayla gecen her gun ve geceme bir de ofkeyi sigdiramayacagim cunku.. Zamanim ve halim yok. Huzur ne muhim seymis. Kimse huzurumu bozsun istemiyorum artik.

Ne eski kaprislerim, ne 'ben hakliyim, aramam'' triplerim söküyor artik kendime. Ugrasmiyorum. Affediyorum, ozur diliyorum, unutuyorum gidiyor..

Ailemden baska kimse muhim degil, onun icin buaralar surekli affediyorum herkesi.

Büyüdüm mü yoruldum mu bilemedim.

Neyse,

Yeni bir is aldim basima ve yeni bir işe giriyorum.

1-2 aya kadar tamamlanmis olacak ins:)

Ve kopamadigim teknoloji-internet hattinda, hobimi ise donusturmenin sevincini yasayacagim yakında:)


Coming soon...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sosyal medyada var olmanın dayanılmaz ağırlığı

Pek çoğumuz için sosyal medyaya giriş, şüphesiz Facebook’la başlamıştır. Sadece tanıdığımız insanlarla arkadaş olmaktan ibaret olan, da...